Uređujemo profil, vodimo rezervacije i dočekujemo goste.

Vođenje rezervacija

Od profesionalnog fotografiranja do postavljanja oglasa na vodeće rezervacijske platforme – pobrinut ćemo se da vaš smještaj bude istaknut i privlačan gostima. Upravljamo kalendarom, cijenama i komunikacijom s gostima kako biste imali maksimalan broj rezervacija bez dodatnog stresa. Naša usluga uključuje i optimizaciju oglasa, vođenje profila na više platformi te redovito praćenje konkurencije.

Doček gostiju

Gostima pružamo topao i profesionalan doček kako bi se odmah osjećali dobrodošlo. Preuzimamo komunikaciju prije dolaska, organiziramo predaju ključeva i pružamo sve potrebne informacije o smještaju i okolici. Naš cilj je osigurati gostima bezbrižan početak odmora i ostaviti pozitivan prvi dojam.

Vođenje društvenih mreža

Brinemo o izgledu i aktivnosti vaših profila na društvenim mrežama. Pripremamo vizualno skladne objave, kreiramo sadržaj o vašem smještaju i okolici, uređujemo fotografije te odgovaramo na upite pratitelja. Cilj nam je povećati vidljivost, privući nove goste i održati profesionalan dojam vašeg objekta tijekom cijele sezone.

Trebate pomoć oko iznajmljivanja?

Tu smo da vam olakšamo posao i brinemo o vašim gostima.

PAKETI I CIJENE

Postavljanje profila “Ready-to-Book” (jednokratno)

Za vlasnike koji žele profesionalno postavljen Booking.com ili Airbnb profil, bez brige i bez pogrešaka.

Uključeno:
•⁠ ⁠Otvaranje i kompletno postavljanje profila (Booking/Airbnb)
•⁠ ⁠Pisanje profesionalnih opisa (SEO + storytelling)
•⁠ ⁠Optimizacija i slaganje fotografija
•⁠ ⁠Postavljanje cijena, pravila, fee-jeva i kućnog reda
•⁠ ⁠Povezivanje kalendara 
•⁠ ⁠Usklađivanje sadržaja i vidljivosti oglasa
•⁠ ⁠Preporuka strategije cijena za sezonu

Napomena: Nakon postavljanja, vlasnik dalje sam vodi komunikaciju, čišćenje i operativu.

 

120 € za jedan profil

150 € za Booking + Airbnb profil

Vođenje i upravljanje Booking/Airbnb profila

Za iznajmljivače koji žele pomoć pri vođenju oglasa i komunikaciji s gostima.

Uključeno:
•⁠ ⁠Upravljanje rezervacijama i kalendarima
•⁠ ⁠Komunikacija s gostima prije dolaska
•⁠ ⁠Optimizacija cijena i pravila oglašavanja
•⁠ ⁠Savjetovanje o vidljivosti i atraktivnosti ponude
•⁠ ⁠Mjesečni pregled performansi i preporuke

Vlasnik samostalno organizira:
•⁠ ⁠čišćenje
•⁠ ⁠održavanje
•⁠ ⁠doček gostiju (opcionalno uz dodatnu naknadu)

Provizija: 15% na ukupnu cijenu rezervacije

Vođenje društvenih mreža (Instagram & Facebook)

Za vlasnike smještaja koji žele uredne, aktivne i privlačne profile na društvenim mrežama – bez da sami troše vrijeme na objave, komunikaciju i uređivanje sadržaja.
 
Uključeno:
•Izrada ili uređivanje Instagram i Facebook profila
•Planiranje i izrada objava (fotografije, tekst, raspored)
•Objave o smještaju, okolici, zanimljivostima i događanjima
•Komunikacija s pratiteljima i odgovor na upite
•Uređivanje fotografija i kreiranje vizualno ujednačenog feeda
•Mjesečni pregled rasta i preporuke za daljnji razvoj
 
Vlasnik samostalno organizira (po potrebi):
•Slanje materijala i fotografija ako želi uključiti vlastiti sadržaj
•Eventualne dodatne promocije (npr. plaćeni oglasi)
 

Cijena vođenja: 120 € mjesečno

Uređenje ili izrada profila: 50 € (jednokratno)

Pitanja i odgovori za iznajmljivače:

Kako izgleda paket “Vođenje i upravljanje Booking/Airbnb profila”?

Ova opcija uključuje:
• kreiranje i održavanje profesionalnih oglasa (Booking.com, Airbnb, vlastita stranica)
• optimizaciju cijena i pravila oglašavanja
• komunikaciju s gostima prije dolaska
• savjetovanje oko atraktivnosti i vidljivosti ponude

Vlasnik sam organizira čišćenje, posteljinu i održavanje.

Plaćanje:
Za ovu opciju naplaćuje se 15% provizije od ukupne cijene rezervacije.

Način naplate ovisi o kanalu rezervacije:
• Ako gost rezervira putem web stranice Pašmanie: plaća 15% iznosa kao depozit Pašmaniji, a preostali iznos vlasniku najkasnije 30 dana prije dolaska.
• Ako rezervacija dolazi putem OTA platformi (npr. Booking.com, Airbnb): gost plaća puni iznos preko platforme. Pašmania tada ne prima novac od gosta, već svoju proviziju naplaćuje od vlasnika objekta nakon realizacije rezervacije.

Trošak provizije same platforme snosi vlasnik.

Možeš uključiti dodatne usluge kao što su:
•čišćenje smještaja
•doček gostiju
•fotografiranje i izrada opisa

•⁠ ⁠održavanje okućnice i bazena

Za dodatne usluge poput čišćenja, pranja posteljine, uređenja okućnice ili održavanja bazena koristi se mreža pouzdanih vanjskih suradnika, a usluge se naplaćuju posebno, prema važećem cjeniku suradnika.

Uvijek imaš pravo uvida u:
•sve rezervacije
•kalendar
 
Po potrebi ti možemo slati mjesečne izvještaje rezervacija.
Mogu li i dalje sam primati rezervacije ako surađujem s vama?

Možeš. Važno je samo da uskladimo kalendare kako ne bi došlo do dvostrukih rezervacija.

Apsolutno. Možeš birati Booking.com, Airbnb i sl., Pašmania.hr ili kombinaciju – sve prilagođavamo tvom cilju.

Ti kao vlasnik imaš pravo zadržati sigurnosni depozit (ako je definiran). Mi možemo pomoći u komunikaciji s gostom, ali ne ulazimo u rješavanje šteta.

 

Preporučujemo da vlasnici razmotre dodatno osiguranje objekta.

Vlasnik ostaje formalni iznajmljivač, dok Pašmania djeluje kao posrednik u njegovo ime i za njegov račun.

⁠Imate li ugovor koji štiti mene kao iznajmljivača?

Da. Svaka suradnja se temelji na ugovoru koji štiti tvoje interese, precizira uvjete i regulira odgovornosti.

 Poželjno je da nas obavijestiš što ranije, idealno barem 2 mjeseca unaprijed – pogotovo ako si u visokoj sezoni.

Vlasnik objekta, kao formalni iznajmljivač, zadržava odgovornost za prijavu gostiju u sustav eVisitor i plaćanje boravišne pristojbe. Po dogovoru, Pašmania može pomoći u prijavi gostiju, ali obveza i dalje ostaje na vlasniku.

Standardni ugovor se sklapa na neodređeno, ali s mogućnošću raskida. Nema zaključavanja na godinu-dvije kao kod drugih agencija.

 

hr